برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


اجاره دریل بتن کن

 

اجاره دریل بتن کن

جهت اجاره دریل بتن کن چهار شیار و پنج شیار با ما تماس بگیرید

کرایه دریل بتن کن به صورت روزانه در تهران

اجاره سنباده لرزان

گروه پیمانکاری وریاماتاک انواع ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته از جمله انواع بتن کن به صورت اجاره ماهیانه و یا روزانه در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران عزیز میگذارد.

 

دستگاه دریل بتن کن یک ابزار دوکاره، برقی و قدرتمند است که علاوه بر سوراخکاری در بتن، سنگ و آجر جهت تخریب های خیلی سبک نیز مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین دریل های بتن کن علاوه بر خاصیت چرخشی برای حفاری نیز دارای قابلیت تخریب می باشند بدین ترتیب که با داشتن سیستم مته و قلم گیر پیشرفته می‌ توان همانند چکش تخریب از آنها استفاده نمود. دریل بتن کن دارای چهار یا پنج شیار بوده که به وسیله انرژی الکتریکیی به حرکت درآمده و در صنایع ساختمانی برای ایجاد سوراخ‌های دقیق و تخریب سازه‌های بتنی سبک کاربرد دارد.

با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد و اثربخشی دستگاه بتن کن، می‌توان آن را یکی از ابزارهای اساسی در صنعت ساخت و ساز نامید.

 

 

 

کاربرد اصلی دریل بتن کن چیست؟

این ابزار در ظرفیت های گوناگون و برای سوراخکاری یا کنده کاری روی بتن و دیوار کاربرد دارد و برای تخریب های سبک نیز مناسب است.

دریل بتن کن به منظور سوراخ کردن و کندن دیوار، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اموری مانند نصب و تاسیسات بیشترین کارایی را دارد.

 

دریل بتن کن

 

بتن کن‌ها با انرژی الکتریکی کار می‌کنند و قدرت ضربه نسبتاً قوی آنها این امکان را فراهم می‌سازد که در سریعترین زمان ممکن سطح بتن را تخریب نمایند. این دستگاه با استفاده از مته‌های مخصوص، به دقت بالا و بدون ایجاد لرزش یا صدای زیاد، سوراخ‌های مختلف را در بتن ایجاد می‌کند.

علاوه بر کاربردهای معمولی چون نصب لوله‌ها یا سیم‌های برق، بتن کن‌ها در پروژه‌های تخریب نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این دستگاه با توانایی تخریب سازه‌های سبک مانند دیوارهای گچی یا سقف‌های فیبرسیمانی، به عنوان یک ابزار چندمنظوره شناخته می‌شود.

 

 

 

تفاوت دریل بتن کن و چکش تخریب:

این ابزار با نوع کارکرد و سبک خاص خود، شباهت بسیار زیادی به چکش تخریب دارد. اما چکش های تخریب فقط می توانند کار تخریب را انجام دهند ولی دریل های بتن کن با نوع عملکرد ترکیبی، علاوه بر خاصیت تخریب حالت چرخشی را نیز دارا هستند که مانند دریل عمل می‌کنند همچنین به منظور ضربه زدن مجهز به پیستون می باشند که قدرت آنها را در تخریب افزایش می دهد.

بتن‌کن‌ها در ظرفیت‌های گوناگون برای سوراخکاری و کنده‌کاری بتن و دیوار کاربرد دارند و جهت امور نصب و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی دستگاه‌های چکش تخریب صرفا برای تخریب اجسام سخت از قبیل سنگ‌های سخت و آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

کرایه بتن کن

اجاره انواع بتن کن

اجاره سنباده لرزان

 

 

انواع دریل بتن کن:

این ابزار به 2 دسته ی دریل های بتن کن چهار شیار و پنج شیار تقسیم بندی می‌شوند.

تفاوت اصلی بین مدل‌های چهار شیار و پنج شیار دستگاه بتن کن در تعداد شیارهای قرار گرفته بر روی مته‌ها است. در دستگاه چهار شیار، مته‌ها دارای چهار شیار هستند، در حالی که در دستگاه پنج شیار، مته‌ها دارای پنج شیار می‌باشند.

این تفاوت در تعداد شیارها تأثیر مستقیم بر کارایی و قدرت دستگاه دارد. معمولاً دستگاه‌های با تعداد شیار بیشتر، قابلیت ایجاد ضربات قوی‌تری را دارند که به تخریب و سوراخ کردن بتن با کارایی بیشتر منجر می‌شود. هرچه تعداد شیارها بیشتر باشد، دستگاه قوی‌تر و مؤثرتر خواهد بود. انتخاب بین دستگاه چهار شیار و پنج شیار بستگی به نیازها و وظایف خاص پروژه دارد.

 

تفاوت دریل بتن کن چهار شیار و پنج شیار:

می توان از دریل بتن کن چهار شیار تا مته 28، 30 و از دریل بتن کن پنج شیار تا مته ی 52 نیز استفاده نمود. البته باید در نظر داشت با توجه به وزن و قدرت هر یک از دریل های بتن کن توان استفاده از مته ها نیز متفاوت خواهد بود. پیشنهاد میگردد برای سوراخ های قطر 20 به بالا از دریل بتن کن 5 شیار استفاده نمایید. 

وزن دستگاه‌های بتن کن معمولاً به نوع و اندازه دستگاه، تعداد شیارها، و قدرت موتور مرتبط است. در مدل‌های چهار شیار، وزنها معمولاً در محدوده متغیری قرار دارند، اما بیشتر این دستگاه‌ها در بازه وزنی متوسط تا سنگین قرار می‌گیرند، ممکن است حدوداً از ۴ تا ۱۰ کیلوگرم یا بیشتر باشند.

 

دریل بتن کن

 

دستگاه بتن کن، یک ابزار اساسی در صنعت ساخت و ساز است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه دو کاره با شیارهای چهار یا پنج شیار، قابلیت ایجاد سوراخ‌های دقیق در سازه‌های بتنی را داراست. از این دستگاه نه تنها برای سوراخ کردن بلکه برای تخریب سازه‌های سبک نیز استفاده می‌شود.

 

 

کرایه دریل بتن کن

4 شیار و 5 شیار در تهران

با ما تماس بگیرید

اجاره سنباده لرزان

 

 

کرایه بتن کن

 

دریل بتن کن 5 شیار:

دریل بتن کن پنج شیار دارای مته گیر و تجهیز شده به سیستم SDS MAX می‌باشد که دارای قدرت فراوانی است که این سیستم مکمل سیستم اتصال چهارشیار SDS Plus می‌باشد.

دستگاه های بتن‌کن پنج شیار توانایی وارد کردن ضربه‌های بسیار قوی و قدرتمندی را در حین تخریب و حفاری دارند و اغلب آنها دارای سیستم میرایی لرزش AVS هستند که این سازوکار باعث دفع لرزش می‌شود. سیستم ابزارگیر این دستگاه عموماً، شش گوش (HEX) می‌باشد.

 

گروه پیمانکاری وریاماتاک

انواع ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته از جمله کمپرسورهای برقی و بادی، هیلتی، 

چکش برقی و بادی و پیکور را با اپراتور و یا بدون اپراتور به صورت اجاره

ماهیانه و یا روزانه

در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران عزیز قرار می دهد

 

در مورد مدل‌های پنج شیار نیز، وزنها متنوع هستند و ممکن است از ۵ تا ۱۲ کیلوگرم یا حتی بیشتر تغییر کنند. این دستگاه‌ها عمدتاً برای وظایف سنگین‌تر و نیازهای تخریب مکانیکی گسترده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در انتخاب دستگاه، وزن یکی از عوامل مهم است که باید با نیازهای پروژه و قابلیت حمل و جابه‌جایی در محیط کار در نظر گرفته شود.

 

 

"اجاره هیلتی در تهران"

 

کرایه هیلتی

 

 

بیشتر بخوانید:

- اجاره تفنگ میخکوب

- اجاره دستگاه جوش

- اجاره فرز و مینی فرز

- اجاره شیارزن

- اجاره دریل همزن

- اجاره هیلتی

 

 

#اجاره_بتن_کن
#دریل_بتن‌کن

اشتراک گذاری:
تعداد بازدید : 3806 نفر

امتیاز بدهید:

ارسال نظر

نظرات دیگران