برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


اجاره چکش برقی

 

اجاره چکش برقی با بهترین قیمت

کرایه چکش برقی با پیک رایگان و ارسال به سراسر تهران

اجاره چکش برقی روزانه و ماهانه

اجاره سنباده لرزان

 

چکش برقی بتن، ابزاری است سبک و قابل حمل که شکستن بتن را فوق العاده ساده می کند. با اجاره چکش برقی می توان قسمت مشخصی از بتن را تخریب کرد و به سایر نواحی بتن آسیبی نرساند. همان طور که از ترکیب واژگان مشخص است صحبت از یک چکش است که به جای این که دستی کار کند؛ با نیروی برق کار می کند. معیاری که برای سنجش قدرت این گونه ابزارآلات استفاده می شود تعداد ضربه در دقیقه یا BPM می باشد. بعضی از مدل های چکش های برقی می توانند تا 10 هزار BPMs قدرت ارائه دهند. از این نمونه ها می توان در کارهای ساختمانی و دکوراسیون های داخلی استفاده‌ی بهینه داشت.

گاهی استفاده و کارکرد این چکش های برقی خیلی به hammer drill ، electric jackhammer ، electric chipping hammers و یا به electric breaking hammer نزدیک می شود. اما باید به خوبی این موضوع را مد نظر داشت که هر کدام از این ابزارآلات برای منظور خاصی طراحی و تولید شده اند. در نمونه‌ی حال حاضر؛ یعنی چکش های برقی هدف برآمدن از پس کارها و پروژه های کوچک تر است. در واقع جایی که به چکش و یا ابزاری از این دست احتیاج باشد (دریل) می توان سراغ این چکش های برقی رفت و انتظار نتیجه ی بهتر و بهینه تری داشت.

برای تخریب بتن از روش های مختلفی استفاده می گردد که بنا بر شرایط محیطی و سایر عوامل یکی از روش ها انتخاب می شود. یکی از بهترین روش های تخریب نمودن بتن، اجاره چکش برقی است. چکش های تخریب، بر خلاف چکش های دوار که برای حفر سوراخ نیز استفاده می شوند فقط برای کوبیدن و تخریب مورد استفاده قرار می گیرند. با اجاره چکش برقی می توان سریع تر و با هزینه پایین تر به اهداف سازه ای خود دست یافت.

 

+بیشتر بخوانید: اجاره هیلتی با بهترین قیمت در تهران

 

اجاره چکش برقی:

گروه پیمانکاری وریاماتاک انواع ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ساختمانی را به صورت اجاره ماهیانه و یا روزانه در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران عزیز میگذارد. از جمله اجاره چکش برقی، اجاره هیلتی، اجاره کمپرسور برقی، اجاره چکش برقی دی والت، چکش برقی ماکیتا، بوش، آ ا گ و غیره

برای مشاوره رایگان در زمینه اجاره چکش برقی و بتن کن  با ما تماس بگیرید

اجاره سنباده لرزان

 

چکش برقی


پس از اجاره چکش برقی می توان با عمود کردن این ابزار به محل مورد نظر، نیروی بسیار زیادی را وارد نمود و تخریب اساسی بر روی آن نقطه انجام داد. تخریب توسط ضربات وارده از سوی چکش تخریب صورت می گیرد و واحد سنجش قدرت چکش های تخریب بر مبنای تعداد ضربات وارده به محل مورد نظر در دقیقه محاسبه می شود و دسته بندی آن بر اساس وزن انجام می پذیرد. به منظور انجام عملیات تخریب سنگین از چکش تخریب های صنعتی استفاده می شود، که به آن ها چکش تخریب صنعتی می گویند.
سرعت ضربات ایجاد شده توسط چکش تخریب در برخی مدل ها قابل تنظیم بوده و از این طریق می توان متناسب با محل کار قدرت آن را تنظیم نمود .

 

 

قدرت ضربه و وزن چکش های برقی:

قدرت ضربه به معنای نیروی وارده در هر ضربه است که در سایزهای مختلف نیز تغییر می کند. توان ضربه یا قدرت ضربه برحسب ژول است و در دستگاه های بزرگ ثابت بوده ولی در نمونه های کوچک تغییر می کند و توسط کاربر تعیین می شود.
وزن ابزار بسته به نوع کاربری آن تغییر می کند و دستگاه های بزرگ برای تخریب بتن های حجیم تر استفاده می شود. بنابراین میتوانید با توجه به حجم عملیات مدنظر خود، اقدام به اجاره چکش برقی با وزن مناسب نمایید.

 

اجاره چکش برقی 7 کیلویی

- اجاره چکش برقی 7 کیلویی جهت تخریب های سبک:

چکش برقی 7 کیلویی در رده چکش های برقی کوچک قرار میگیرد  و قابل استفاده برای تخریب کاشی سرامیک دیوار ،  تخریب یا مضرس کردن گچ و خاک  یا ملات دیوار ، شیار زنی روی دیوارهای گچی  جهت عبور لوله و تاسیسات ،کندن چاه  و کلیه کارهای سبک.

 

اجاره چکش برقی 11 کیلویی

- اجاره چکش برقی 11 کیلویی مناسب تخریب دیوار های آجری، بلوکی و سفالی، تخریب سنگ نما:

چکش برقی ۱۱ کیلویی نسبت به چکش برقی ۱۶ کیلویی ضعیف تر میباشد ولی به علت سبکتر بودن قابلیت و کارایی بیشتری دارد  که مناسب تخریب دیوار های آجری بلوکی و سفالی  ، تخریب سنگ نما ، شیار زنی روی دیوار جهت عبور لوله و تاسیسات ،کندن چاه خاکی،  تخریب نمای ساختمان،تخریب بتن های غیر مسلح و سبک می باشد.

 

اجاره چکش برقی 16 کیلویی

- اجاره چکش برقی 16 کیلویی جهت تخریب های نیمه سنگین مانند تخریب کف و بتن ریزی:

مناسب برای انواع تخریب نیمه سنگین و سنگین از قبیل تخریب دیوار آجری، دیوار بتنی، تخریب کفسازی سنگ و سرامیک واحدهای آپارتمانی، تخریب انواع سقف جهت بازشو و داکت و ... تقریبا مناسب برای همه نوع تخریب بجز تخریب های خیلی سبک و ظریف است.

این دستگاه بعلت داشتن دسته کمکی اپراتور یا کارگر قادر است آن را به صورت تفنگی بگیرد و عملیات تخریب را انجام دهد، ضمن اینکه به علت قدرت تخریب بالایی که دارد مناسب تخریب کف در ابعاد کم نیز هست. لازم به ذکر است به علت وزن دستگاه کارگر یا اپراتور فقط قادر است دستگاه را به صورت افقی تا روبروی شکم بگیرد و کار کند، در صورت اینکه ارتفاع تخریب بیشتر از ۱۲۰ سانتیمتر باشد لازم است که داربست یا زیرپای محکم و مناسب استفاده شود که اپراتور خسته نشود.

 

اجاره (کرایه) چکش برقی

اجاره چکش برقی و چکش تخریب حتی در ایام تعطیل

 

اجاره چکش برقی 30 کیلویی (اجاره پیکور)

- اجاره چکش برقی 30 کیلویی (پیکور) جهت تخریب های سنگین مانند کندن آسفالت:

چکش برقی ۳۰ کیلویی مناسب برای تخریب بتن های حجیم با مقاومت بالا  مانند فنداسیون، تخریب آسفالت، تخریب سقف تیرچه، سقف متال دک یا عرشه فلزی - سقف دال بتونی - سقف کامپوزیت - کفسازی  مسلح و غیر مسلح می باشد.

این دستگاه بعلت T شکل بودن و وزن سنگینی که دارد کارگر یا اپراتور تنها میتواند زیر پای خود را تخریب کند و امکان تخریب دیواره و تخریب از کنار را ندارد. چکش برقی ۳۰ کیلویی دی والت DeWALT قویترین چکش برقی موجود در جهان میباشد و غیر از اینکه از رقیبان خودش همانند ماکیتا و بوش و .. یک سرو گردن بالاتر است حتی طبق نظر کارشناسان وریاماتاک چکش برقی سی کیلویی دی والت قویتر از چکش های سی کیلویی کمپرسور بادی است.

 

 

قیمت اجاره چکش برقی (روزانه - ساعتی)

 

برای اطلاع از قیمت اجاره هیلتی لطفا تماس بگیرید

اجاره سنباده لرزان

 


ابزارآلات تخریب مصالح

 

چکش های تخریب بتن - Chipping hammer

کوچکترین نمونه از این چکش های تخریب بتن دستی؛ نیروی محرکه‌ی خود را به صورت الکتریکی؛ فشاری (هوا) و یا هیدرولیکی فراهم می کنند. وزن این نمونه ها معمولا از 5 الی 30 پوند متغیر است. طبق آن چه انتظار می رود؛ قدرت چکش با وزن آن رابطه ی مستقیم دارد. یعنی هرچه چکش سنگین تر شود؛ قدرت آن هم بالاتر خواهد بود. همچنین باید اشاره کرد که این نمونه ها در هر دقیقه بین 900 الی 3000 ضربه تولید می کنند.

البته از آن جایی که از این ابزارها به قصد ایجاد ضربه در سطح بتن استفاده می شود؛ باید طراحی ساده و سبکی داشته باشند. به همین خاطر و البته به منظور در اختیار گذاشتن قدرتِ کنترل بیشتر؛ در انتهای آنها دستگیره ای وجود دارد تا نگاه داشتن چکش با هر دو دست صورت پذیرد. به این طریق اپراتور می تواند در زاویه ی مناسب اثری که می خواهد را روی قطه و محل مورد نظر خود ایجاد کند. با اجاره چکش برقی و درخواست نیروی اجرایی در صورت نیاز میتوانید عملیات تخریب بتن در پروژه خود را تسریع و تسهیل نمایید.

نکاتی که باید جهت اجاره چکش برقی مورد توجه قرار داد این است که از این چکش ها تنها برای عملیات سطحی می توان استفاده کرد.

البته امروزه در بخش های کیفی و عملکردی شرکت های تولید کننده قابلیت های بیش تری در چکش ها یا اصطلاحا chipping hammer ها ارائه می دهند. به عنوان مثال قالبیت چرخش یا تخریب گرمایی به جای ضربه ی صِرف.

 

اجاره چکش برقی در سراسر تهران

مناسب ترین قیمت اجاره چکش برقی و ارسال به کلیه مناطق تهران

 

اجاره چکش های تخریب بتن - Demolition hammer

بر خلاف سایر چکش ها؛ این نوع از چکش های تخریبی یا همان Demolition hammer ها به جای ایجاد حفره از طریق چرخش، به طور مستقیم در اثر ضربه سبب تخریب قسمتی مشخص از بتن می شوند.

معمولا هنگامی سراغ این نوع از چکش های تخریبی می رویم که امکان رسیدن به هدف از طریق چکش های چرخشی فراهم نباشد. پر واضح است که این چکش ها قدرت بیش تری در اختیار ما قرار می دهند و اگر بخواهیم دقیق بگوییم تخریب حاصل از به کارگیری این چکش ها 35 درصد بیش تر از نمونه های چرخشی است. این قدرت بیش تر معمولا مربوط به استفاده از پیستون بزرگ تر است.

اگر چه تعداد ضربه ای که در یک دقیقه توسط یک چکش تخریبی از این نوع تولید می شود؛ به مراتب کمتر از چکش های چرخشی است؛ اما به دلیل قدرت بیش تر تخریبی که در اثر استفاده از این چکش ها (demolition hammer) به دست می آید تا حد قابل قبولی بیش تر است. همچنین سرعت کار هم تفاوت قابل توجهی دارد.

 

 

اجاره چکش برقی | اجاره تفنگ هیلتی | چکش تخریب ماکیتا | اجاره هیلتی در تهران | اجاره کمپرسور دیزلی | اجاره چکش بادی | پیکور برقی ماکیتا | چکش تخریب بوش | اجاره دی والت |   اجاره بوش | اجاره چکش برقی 16 کیلویی | اجاره رونیکس | APN | DCA | رونیکس | نیک | اجاره چکش برقی دی والت 30 کیلویی

 

برای اجاره چکش برقی در تهران و اجاره هیلتی در تهران با ما تماس بگیرید.

اجاره سنباده لرزان

 

#اجاره چکش برقی در تهران

#اجاره چکش برقی در غرب تهران

#اجاره چکش برقی در شمال تهران

#اجاره چکش برقی در شرق تهران

#اجاره چکش تخریب در سراسر نقاط تهران

اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
اجاره چکش برقی
تعداد بازدید : 40195 نفر

امتیاز بدهید:

مشاوره رایگان : 09125772622