برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


تخریب بتن

گروه پیمانکاری وریاماتک با تجهیزات پیشرفته و نیروی فنی متخصص قادر به انجام پروژه های تخریب بتن از قبیل تخریب بتن های حجیم، تخریب دیوارهای برشی بتنی، تخریب فنداسیون، تخریب فنداسیون پایه تاور، تخریب ستون های بتنی، تخریب شمع های بتنی، تخریب سقفهای تیرچه بلوک ویونولیت و سقفهای دال بتونی، کامپوزیتی، عرشه فلزی (فولادی )، پیش تنیده، تخریب شاتگریت و همچین تخریب بتن های پلیمری یا رزینی شما کارفرمایان محترم را دارد.

برای تخریب کردن بتن چندین راه وجود دارد که بسته به شرایط محیط انجام پروژه و نوع کار می توان از یکی از روش ها بهره برد. در مکان هایی که تخریبی کنترل شده، نسبتا آرام و بدون گرد و غبار ترجیح داده می شود، خرد کردن فشاری (مکانیکی) و یا تخریب به وسیله مواد شیمیایی انتخاب نهایی است.

 

با اجاره هیلتی میتوانید جهت تخریب بتن اقدام نمایید

جهت اجاره هیلتی تماس بگیرید

اجاره هیلتی

 

تخریب بتن با روش مکانیکی

 تخریب بتن به روش مکانیکی، بتن با استفاده از ماشین خردکن قدرتمند و کارآمدی که با فشار هیدرولیکی که توسط یک موتور بوجود می آید، خرد می گردد.

تخریب بتن با روش های مکانیکی ، مانند چکش های برقی ، کمپرسور برقی و بادی ، پیکور

وریاماتاک انواع چکش برقی را به صورت اجاره ای در اختیار شما قرار می دهد.

 

تخریب بتن

 

تخریب بتن با مواد منبسط شونده و شیمیایی

 تخریب بتن به روش شیمیایی، ماده ای شیمیای و آبکی که تمایل به گسترش دارد، در الگوی خاصی از حفره ها قرار داده می شود.سپس بتن تخریب شده به راحتی توسط دست یا جرثقیل برداشته می شود. مانند استفاده از مواد کتراک برای تخریب بتن (در مقالات قبلی در مورد کتراک و استفاده از کتراک توضیحاتی ارائه شد)

 

 

تخریب بتن با واترجت

امروزه یکی از روش های متداول و پرکاربرد برای تخریب و ترمیم بتن استفاده از واترجت می باشد. برای برش موضعی جاهایی از بتن که آسیب دیده و یا به اشتباه بتن ریزی شده و یا دچار خوردگی شده است است استفاده از دستگاه واترجت بهترین گزینه است. این شیوه بسیار کارآمد بوده در کوتاهترین زمان ممکن سطح مقطع بتنی را تخریب نموده و فاقد معایب و مشکلات سایر روش های تخریب است.

 

 

این پرسش که آیا اسیدی وجود دارد ک بتن و یا سنگ را تخریب کند بسیار پرسیده می شود. در جواب به تمامی کاربران که این پرسش را در ذهن خود دارند باید بگوییم که: خیر!!

هیچ اسیدی امکان تخریب بتن و سنگ را ندارند.

 

در بعضی موارد از برش بتن برای تخریب استفاده می گردد. انواع روش های کرگیری بتن و برش بتن با دستگاه و سیم الماسه و ...

 

 

 

تصاویری از تخریب بتن توسط گروه وریاماتاک را مشاهده بفرمایید.
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تخریب بتن
تعداد بازدید : 41817 نفر

امتیاز بدهید:

مشاوره رایگان : 09125772622