برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


کاشت میلگرد با چسب هیلتی RE100

در این پروژه چهار دهانه آسانسور در قسمت لابی همکف وجود داشت که از دو طرف ورودی داشت  که به علت تغییر نقشه قرار شد یکطرف آن مسدود گردد.


برای اتصال سازه بتنی جدید با سازه بتنی قدیمی باید از روش کاشت میلگرد با انکر شیمایی استفاده کرد به همین علت در این پروژه عملیات  کاشت میلگرد صورت گرفت.


بدین صورت که در فاصله های بیست سانتی متر برای کاشت میلگرد ۱۶ بوسیله دریل سوراخی به قطر ۲۰ میلیمتر و عمق بیست سانتیمتر در کف و سقف دهانه و همچنین طرفین انجام شد تا بتوان شبکه کامل میلگرد را بهم ببافند.
قطر سوراخکاری در اینجا ۴ میلیمتر بزرگتر از قطر میلگرد  ایجاد شده که بین بدنه سوراخ و میلگرد چسب کاشت  دو جزئی رزین اپوکسی کامل احاطه کند.


بنا به نظر کارفرما از چسب هیلتی RE100 HLT استفاده شد.


روش کاشت میلگرد هم بدین صورت است که بنا به سایز میلگرد سوراخی بزرگتر از سایز میلگرد (بین ۴ تا ۶ شماره ) ایجاد کرده به عمق حدود ده برابر سایز میلگرد طبق جدول کاشت.


مثلا برای میلگرد ۱۶ میلیمتر عمق ۱۶ کافی است که میتوان تا بیست هم انتخاب کرد بعد از اتمام دریل کاری و سوراخکاری با فرچه بدنه سوراخ رو تمیز میکنیم و بعد بوسیله پمپ باد داخل سوراخ را باد میگیریم تا سوراخ عاری از گرد و غبار شود عمل فرچه و باد انجام می دهیم  و بعد از آن دو سوم یا هفتاد درصد سوراخ را بوسیله گان مخصوص تزریق چسب هیلتی RE100 پر میکنیم  و میلگرد به صورت چرخشی وارد سوراخ میکنیم.

 

  • زمان تنظیم میلگرد در سوراخ برای چسب  هیلتی RE100 حدود ۲۰ دقیقه
  • زمان گیرایی چسب و آمادگی میلگرد برای رفتن زیر بار حدود ۱۲ ساعت است.

جهت خرید چسب هیلتی

کلیک کنید

 

خدمات انجام شده :کاشت میلگرد
زمان انجام پروژه :سال ۹۷
مکان پروژه :تهران - پروژه پرشین پارک
تعداد بازدید : 7915 نفر

امتیاز بدهید:

پروژه های مرتبط