برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


هیلتی چیست؟

هیلتی نام شرکتی است که به توسعه، تولید و تجارت محصولاتی می‌پردازد که در صنایع ساخت و ساز و ساختمان کاربرد دارند و برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. تمرکز اصلی آن بر روی دریل‌های چکشی، سیستم‌های جلوگیری از گسنرش حریق (Fires top Systems), اتصالات بتن سخت شده (Post Installed Anchors), اتصال تکضرب بر روی بتن و فلز با استفاده از دستگاه های میخکوب (Direct Fastening Systems) و سامانه‌های نصب تاسیساتی بوسیله ساپورتهای فولادی Installation Systems) می باشد. هیلتی نام خانوادگی بنیانگذار این شرکت و یک نشان تجاری ثبت‌شده متعلق به واحدهای مختلف شرکت هیلتی است.

شرکت هیلتی در سال 1941 پایه گذاری شده و در طول زمان از شرکتی کوچک خانوادگی یه سازمانی بزرگ, بین اللملی و مورد اطمینان گسترش پیدا کرده است.

منبع : ویکی پدیا

 

جهت اجاره هیلتی و بتن کن با ما تماس بگیرید

اجاره هیلتی

 

نام هیلتی:

محصولات هیلتی در کشور ما از سالهای پیش شناخته شده است و در بازار جایگاه خود را مستحکم کرده است. در ایران میان مردم استفاده از واژه هیلتی برای تمام پیکور یا چکش های برقی مرسوم است و بیشتر پیکور برقی را بعنوان هیلتی می شناسند .

 

اجاره هیلتی

 

محصولات هیلتی در دسته بندی های زیر معمولاً طبقه بندی می شوند:

  • سیستم‌های اندازه‌گیری
  • سیستم‌های برش و سوراخکاری الماسه
  • سیستم‌های سوراخکاری و تخریب
  • سیستم‌های انکرها
  • میخکوب ها
  • سیستم‌های آتش بند
  • سیستم‌های تأسیسات
  • پیچ گوشتی، اره

محصولات هیلتی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران هستند.

 

اجاره هیلتی

یکی از روش های تخریب بتن استفاده از چکش های تخریب کننده بتن (بتن کن) می باشد. هیلتی یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار می باشد که انواع چکش های برقی را در ابعاد و وزن های متفاوت برای مقاصد مختلف داراست.

اصطلاح بتن کن برای ابزارهای برقی دوکاره استفاده میشود. با اجاره هیلتی میتوان عملیات سوراخکاری در بتن و سنگ و آجر و ... را انجام داد همچنین برای تخریبهای خیلی سبک نیز می توان از هیلتی استفاده نمود.

 

جهت اجاره هیلتی و بتن کن با ما تماس بگیرید

اجاره هیلتی

 

انواع هیلتی اجاره ای:

  1. اجاره هیلتی ۷ کیلویی
  2. اجاره هیلتی 11 کیلویی
  3. اجاره هیلتی 16 کیلویی 
  4. اجاره هیلتی 30 کیلویی

 

- بتن کن ۷ کیلویی هیلتی در رده چکش های برقی کوچک قرار میگیرد و قابل استفاده برای تخریب کاشی سرامیک دیوار ، تخریب یا مضرس کردن گچ و خاک یا ملات دیوار ، شیار زنی روی دیوارهای گچی جهت عبور لوله و تاسیسات ،کندن چاه و کلیه کارهای سبک
 

- بتن کن 11 کیلویی هیلتی مناسب تخریب دیوار های آجری بلوکی و سفالی ، تخریب سنگ نما ، شیار زنی روی دیوار جهت عبور لوله و تاسیسات ،کندن چاه خاکی، تخریب نمای ساختمان،تخریب بتن های غیر مسلح و سبک می باشد.

 

- بتن کن 16 کیلویی هیلتی این چکش برقی مناسب برای انواع تخریب نیمه سنگین و سنگین از قبیل تخریب دیوار آجری، دیوار بتنی، تخریب کفسازی سنگ و سرامیک واحدهای آپارتمانی، تخریب انواع سقف جهت بازشو و داکت و به طور کلی می توان گفت تقریبا مناسب برای همه نوع تخریب بجز تخریب های خیلی سبک و ظریف می باشد.

 

- بتن کن ۳۰ کیلویی هیلتی مناسب برای تخریب بتن های حجیم با مقاومت بالا مانند فنداسیون تخریب آسفالت تخریب سقف تیرچه، سقف متال دک یا عرشه فلزی - سقف دال بتونی - سقف کامپوزیت - کفسازی مسلح و غیر مسلح

 

اجاره هیلتی

 

سیستم های انکر هیلتی:

  1. انکرهای شیمیایی
  2. انکر های مکانیکی

کاشت میلگرد، یکی از روشهای جدید و مناسب برای مقاوم کردن سازه های بتنی است.

 

چسب مخصوص کاشت میلگرد، برای کاشت میلگرد در سطوح افقی و عمودی استفاده می شود. چسب مخصوص کاشت میلگرد مقاومت مکانیکی زیادی دارد. برای تقویت اسکلت و فونداسیون سازه از چسب کاشت میلگرد استفاده می شود. این روش مقاومت ساختمان در برابر بارهای لرزه ای و ثقلی را افزایش می دهد.

 

برای مشاوره رایگان در زمینه کاشت میلگرد در بتن تماس بگیرید 

اجاره هیلتی

 

شرکت هیلتی یکی از برترین تولید کنندگان چسب های کاشت میلگرد می باشد.

چسب های کاشت میلگرد هیلتی در فروشگاه وریاماتاک در اختیار شما مشتریان محترم قرار گرفته است.

یکی از قویترین چسب های کاشت میلگرد هیلتی چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500V4 می باشد که در مقاله ای شرحی از این محصول داده ایم که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید :

چسب کاشت میلگرد هیلتی

معرفی چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500V4

 

جهت خرید چسب کاشت میلگرد هیلتی کلیک نمایید

چسب کاشت میلگرد هیلتی

 


 

 

 

اشتراک گذاری:
تعداد بازدید : 16101 نفر

امتیاز بدهید:

ارسال نظر

نظرات دیگران