برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


اجاره اره دیسکی

اره دیسکی یا اره گردبر (Circular Saw)، یکی از زیرمجموعه های اره ها می باشد. در میان انواع اره ها، اره دیسکی یکی از مهم ترین آن ها است. اره دیسکی وسیله ای بسیار کاربردی و محبوب در صنعت به ویژه صنعت نجاری بوده و در نتیجه، با تهیه آن می توان به راحتی اقدام به نجاری و برشکاری نمود. اره دیسکی وسیله ای است که با ساختار خود، می تواند پیچیده ترین، سخت ترین و مقاوم ترین ابزار ها و لوازم را برش دهد. برشی که توسط اره گرد بر ایجاد می شود، می تواند در زوایای مختلفی صورت پذیرد. به عنوان مثال، می توان به سادگی، در زوایایی مانند زاویه 90 درجه و یا سایر زوایا برش های مختلفی را انجام داد. این اره که با نام اره گرد بر نیز شناخته می شود با ساختار منحصر به فردی که دارد، سبب شده تا افراد بسیار زیادی در صنعت به آن علاقه مند شوند و در نتیجه، تقاضای بسیار بالا برای تهیه این وسیله وجود دارد.

 

اجاره اره دیسکی در تهران

کرایه اره دیسکی روزانه و ماهانه

ارسال اره دیسکی (اره گرد بر) به تمام نقاط تهران

جهت اجاره اره دیسکی با ما تماس بگیرید

اجاره سنباده لرزان

 

اره دیسکی، دارای نام های دیگری از جمله: اره گرد بر، اره نفوذی و ... می باشد. اره گرد بر یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار ها در صنعت و یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع چوب و نجاری است. تیغه اره هایی که روی دستگاه اره دیسکی بسته می‌شود متنوع است و این موضوع به قابلیت های اره دیسکی افزوده. دستگاه اره گرد بر اندازه های مختلفی دارد که با توجه به نوع و اندازه اره، تیغه های کوچک و بزرگ روی آن ها بسته می شود.

 

اره دیسکی

 

انواع اره دیسکی

دستگاه اره دیسکی در اندازه های متفاوتی ارائه می گردد. اره دیسکی های کوچک تر برای برش صفحات ام دی اف (MDF)، چند لایی، نئوپان و او اس بی (OSB) استفاده می‌شود که در این موارد ضخامت برش کم خواهد بود. اره دیسکی های بزرگ تر برای برش های مقطعی الوارهای چوبی و حتی برش و ساخت اتصالات چوبی در تیرها و ستون های چوبی ساختمان ها، خانه ها و آلاچیق کاربرد دارد.

 

تبدیل اره دیسکی به اره میزی

یکی دیگر از کاربردهای مهم و تاثیر گذار اره دیسکی استفاده از آن به صورت اره میزی (به انگلیسی: Table Saw) است. با این روش می توانید به راحتی یک پنل بر (به انگلیسی: Panel Saw) ساده داشته باشید. برای انجام این کار باید یک شیار روی صفحه کمکی ایجاد کنید. به این ترتیب، یک میز کار ایجاد می‌شود که اره دیسکی از زیر میز خارج می شود به طوری که تیغ اره آن از شیار میز خارج شده و به صفحه میز بسته می‌شود و می‌توان از آن به عنوان یک اره میزی واقعی و پر کاربرد استفاده کرد.

 

اجاره اره دیسکی در تهران

کرایه اره دیسکی روزانه و ماهانه

ارسال اره دیسکی (اره گرد بر) به تمام نقاط تهران

جهت اجاره اره دیسکی با ما تماس بگیرید

اجاره سنباده لرزان

 

نکات ایمنی هنگام استفاده از اره دیسکی

در هنگام کار کردن با دستگاه اره دیسکی باید به نکات زیر توجه شود:

  • در هنگام تعویض تیغه، دستگاه را از برق خارج کنید.
  • عملکرد حفاظ باید بررسی گردد تا در صورت عدم کارکرد صحیح اصلاح شود.
  • در هنگام برش متریال های مختلف با گونه های متفاوت از تیغه مناسب و دستگاه با قدرت مناسب استفاده شود.
  • در هنگام برش، قبل از تکیه دادن دستگاه به متریال دستگاه را روشن کنید. همیشه روش کردن دستگاه های برش بعد از اتصال به متریال مورد نظر ایجاد خطر خواهد نمود.
  • در هنگام برش از حرکت اضافی عرضی خودداری کنید تا دچار خفتی یا گیر کردن تیغه در شیار برش نشوید.

 

 

#اره_دیسکی
#اجاره_اره_دیسکی

اشتراک گذاری:
تعداد بازدید : 1130 نفر

امتیاز بدهید:

ارسال نظر

نظرات دیگران

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نظر را شما ثبت نمائید.