برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


اجاره اره افقی بر

اره افقی‌بر یا اره همه‌کاره ابزاری کارآمد در صنعت است که از آن می‌توان برای برش انواع مواد (متریال) استفاده نمود. اره افقی بر به شما کمک می کند که برش های سخت و دشوار را به راحتی انجام دهید. تیغه به صورت افقی بر روی این اره نصب شده تا عملیات برش را به صورت افق انجام دهد. از این اره علاوه بر چوب می‌توان برای برش مواد مختلف مانند فلز، pvc و پلاستیک و… نیز استفاده کرد.

اگر دنبال یک ابزاری هستید که با استفاده از آن بتوانید متریال های مختلف را با سرعت بالا برش دهید، اره افقی بر بهترین گزینه است. اره افقی از جمله ابزارهای کارآمد در صنعت می باشد که قابلیت برش مواد مختلف را براش شما فراهم می کند. این اره بسیار سبک و قابل حمل است که در کارگاه های کوچک و بزرگ نجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل چند منظوره بودن در میان صنعتگران با نام اره همه کاره نیز شناخته می شود.

 

اجاره اره افقی بر در تهران

کرایه اره همه کاره روزانه و ماهانه

ارسال افقی‌بر با بهترین قیمت به تمام نقاط تهران

جهت اجاره اره افقی‌بر با ما تماس بگیرید

اجاره اره افقی بر

 

اره افقی بر مخصوص برش (اره کردن) صاف یا منحنی چوب، مواد پلاستیکی، فلز و مواد و مصالح ساختمانی و… است. این برش به کمک حرکت رفت و برگشتی تیغه انجام می‌شود. البته اپراتور هم باید با فشار دست فشار موردنیاز برای برش را وارد کند. برای استفاده از اره افقی بر باید تیغه‌ای بر روی میله ضربه نصب کنید که این تیغه‌ها باتوجه‌به نوع متریال، دندانه و شکل ظاهری آن متفاوت است. ساختار کلی این دستگاه بسیار شبیه به اره عمودبر است.

اجاره اره افقی بر

تفاوت اره عمود‌بر و اره افقی‌بر:

تفاوت اره عمود بر با اره افقی بر در زاویه برش و روش در دست‌گرفتن دستگاه است. از اره عمود بر یا همان اره چکشی عموماً برای برش‌های عمودی استفاده می‌شود و ساختار دستگاه برای این سبک برش‌کاری طراحی شده است؛ اما اره افقی بر همان‌طور که از نامش پیداست، معمولاً برای برش‌های افقی طراحی شده است.

 البته استفاده از هر دو دستگاه در زوایا و شرایط متفاوت دور از ذهن نیست و محدودیت خاصی وجود ندارد.

 

 

کاربرد اره افقی بر:

طراحی و ساخت اره افقی بر به گونه ای است که بتواند برش مواد مختلف مانند چوب، فلز، پلاستیک و... را به صورت صاف و منحنی فراهم کند. برای کار با اره افقی بر باید متناسب با موادی که می خواهید برش دهید تیغه مناسب نصب شود. این اره به دلیل وزن کمی که دارد در شرایط سخت هم به راحتی قابل استفاده است. به طور مثال شما می توانید این اره را در زوایای مختلف و یا در بالای سرتان بگیرید و سطح مورد نظر خود را برش دهید.

نکته ای که در مورد اره افقی بر وجود دارد و از مزیت های آن به شمار می رود این است که توانایی برش منحنی شکل را دارد. شاید برای شما هم مهم باشد که این عمل چگونه انجام می شود؟ تیغه هایی که بر روی اره افقی بر نصب می شوند بسیار کم عرض هستند. عرض کم تیغه و همچنین با توجه به ساختاری که این مدل از اره‌ها دارند امکان برش منحنی را فراهم می کنند. بدنه اره‌های افقی بر به گونه ای طراحی شده است که به شما اجازه می دهد در فضاهای تنگ و باریک به راحتی بتوانید با آن کار کنید.

 

اجاره اره افقی بر در تهران

کرایه اره همه کاره روزانه و ماهانه

ارسال افقی‌بر با بهترین قیمت به تمام نقاط تهران

جهت اجاره اره افقی‌بر با ما تماس بگیرید

اجاره اره افقی بر

 

تفاوت تیغه های اره افقی بر:

با توجه به تیغه ای که بر روی اره افقی بر نصب می شود می توان چوب، تخته سنگ، پلاستیک، لوله های فلزی، پروفیل، چوب های مرطوب درختان، آجر و بتن را برش داد. حتی می توان برای هرس درختان نیز از این اره استفاده کرد.

 

موارد استفاده از اره افقی بر:

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم با تیغه‌های مختلفی که برای اره افقی بر طراحی شده است، می‌توان مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک، فولاد، شاخه‌های خیس درختان، ورق‌های چوبی، انواع ورق‌ها و پروفیل‌های فلزی، استیل، ایرانیت، کاشی و سرامیک، فلزات غیرآهنی لوله‌های ضخیم و نازک را برش داد.
در صنعت ساختمان می‌توان از اره افقی بر در زمان تخریب ساختمان برای برش انواع متریال (مواد) مانند برش دیوار چوبی و کنافی، برش لوله‌های فلزی، برش لوله‌های پلاستیکی، برش چوب، برش ایرانیت و… استفاده کرد.
ابزاری که باتوجه‌ به طراحی آن می‌توان به‌راحتی به هر طرف دستگاه را چرخاند و برش‌های مختلفی را انجام داد.

در مقایسه با سایر اره‌ها، استفاده از اره افقی بر رو روی نردبان و یا برش در بالای سرتان راحت‌تر هست و همین امر این اره را به یک ابزار راحت و کاربردی تبدیل کرده است.

 

اجاره اره همه کاره

 

نکات استفاده از اره افقی بر:

برای استفاده از اره افقی بر باید در نظر داشته باشید که این ابزار هم مانند همه اره‌های موجود در بازار خطرناک هست و اگر نتوانید از آن درست استفاده کنید، به شما و قطعه کار آسیب وارد می‌شود.

  • نکته اول اینکه پیش از انجام هرگونه کاری بر روی ابزار الکتریکی، دوشاخه اتصال آن را از داخل پریز برق بیرون بکشید.
  • دستگاه را روی قطعه کار قرار دهید. محل برش را به گونیا دستگاه بچسبانید. تیغه را کمی از قطعه فاصله دهید و به‌آرامی به قطعه کار نزدیک کنید تا عملیات برش آغاز شود.
  • اگر بر روی نردبان برش‌کاری را انجام می‌دهید، حتماً یک تکیه‌گاه مناسب برای خود پیدا کنید و مراقب باشید که تنش‌های ناشی از برش موجب برهم‌ریختن تعادل شما نشود.
  • باید قطعه کار را در جای خود ثابت نگه دارید زیرا تنش‌های ناشی از برش‌کاری و حرکت رفت و برگشتی تیغه موجب جابه‌جایی شدید قطعه کار می‌شود.
  • ممکن است به هر دلیلی تیغه دستگاه خم شود در صورت خم‌شدن تیغه‌ها می‌توان با استفاده از چکش آن‌ها را صاف کرد و دوباره به کار گرفت.
  • اگر دستگاه را در مسیر برش کمی زاویه دستگاه را تغییر دهید، برش سریع‌تر انجام می‌شود.
  • در صورت استفاده طولانی‌ مدت دستگاه تحت سرعت و تعداد ضربه کم، ممکن است ابزار برقی به‌مرور بسیار گرم شود. در این صورت بگذارید ابزار برقی برای خنک‌شدن به مدت تقریباً 3 دقیقه با حداکثر سرعت و تعداد ضربه روشن بماند.
  • در زمان استفاده از تیغه‌های مخصوص فلزی، حتماً از روغن به‌عنوان ماده خنک‌کننده در زمان‌برش استفاده کنید. البته معمولاً بر روی جعبه تیغه، علائمی مربوط به استفاده از روغن هم وجود دارد.
  • ابزار گیر تیغه‌اره را ترجیحاً به‌وسیله فشار هوا و یا به‌وسیله یک برس یا قلم‌موی نرم به طور مرتب تمیز کنید. برای این کار تیغه‌اره را از ابزار برقی بیرون آورید. برای اینکه تیغه راحت‌تر از جای خود خارج و یا نصب شود، فضای نصب تیغه را به روغن آغشته کنید.

اجاره اره افقی بر در تهران

اجاره اره افقی بر در تهران:

 

 

اشتراک گذاری:
تعداد بازدید : 37 نفر

امتیاز بدهید:

ارسال نظر

نظرات دیگران

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نظر را شما ثبت نمائید.